Saturday, February 16, 2008

malam pus hujan..

Malam dengan hujan…
Seperti kopi dengan krimmer…
Beautiful soulmate for those who know:)


Aih..

Kudus lagi diguyur ujan tiada henti!!
Dari pagi-malam serasa air tumpah dari langit tak berhenti-henti!!
Tetapi saya suka hari-hari seperti tengah malam ini..
Saya suka malam, saya suka hujan, humm..lengkap sudah semuanya!!=)
SAYA PENGEN UJAN-UJAAAAAAAAAN!!!!!!!!! ^___^



*mau pergi.menunggu ujan turun sambil berfoto hahha!*

*ini semua karena global warming eniwei..cuaca yang tidak menentu, itu salah satu akibatnya, banjir pun dimana-mana. Ah. Pusing saya!!T_T*



No comments:

the photograph

3..2..1...ACTION!!!

3..2..1...ACTION!!!

Bromo.. akhirnya!! Semeruu.. tunggu saiaa!! hehhe..

LOST IN JOURNEY?? hehhe..

kinder von germany

kinder von germany
[kiri-kanan] Ole, Rheinal, Daniel di sebuah taman di Berlin. Ole is Rheinal's best friend in Germany^_^

looking for future^^ *full of imagination*

looking for future^^ *full of imagination*

hahha just paper o' mine^_^

hahha just paper o' mine^_^

i am the star *hahha=p*

i am the star *hahha=p*